Hoe kan ik mijn iPod 4 downgraden van ios 6.1.6 naar 6.1.5?

Ik wil graag mijn iPod jailbraiken maar ik kan er geen Nederlands talige vinden voor ios 6.1.6 en die update gaf sws niet veel nieuwe dingen dus kan ik hem ook downgraden. Tenzij iemand anders een Nederlands talige site heeft voor jailbraik van ios 6.1.6 heeft. En de downgrade heb ik het lieftst ook in het Nederlands en moet voor windows zijn. ;)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Downgrade gewoon niet

Antwoorden (2)

iPod 4 updaten naar ios 7 download evasion 7 en iTunes, sluit je iPod aan op de Mac of pc start evasion dan staat er jailbreak nu en dan gaatie jailbreaken volg de stappen goed
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je iPod downgraden is niet mogelijk ook niet als je hem terug zet naar fabrieks instellingen