Heb ik een virus op mijn telefoon?

Mijn Samsung galaxy s3 heb ik nog nieteens een jaartje, maar nu delete hij vanzelf apps en widgets van het home screen (niet apps zelf maar wat er op je home screen staat) en heb ik soms rare strepen of zoiets op me achtergrond van me homescreen.
is het een virus of ligt het aan de nieuwe update?
PS. voor de eerste update had ik het NIET

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zelf heb ik geen Samsung tablet
maar zo te zien werkt door de update de e-mail app niet meer.
maar welk besturingssysteem heb je android?

Antwoorden (2)

Dat zou kunnen.. Probeer een virusscanner te download en clean master (die gaat je telefoon opschonen) bij de playstore. Scan je telefoon en die clean master app. Als die probleem nog steeds er is, probeer het opnieuw op te starten. Als dat niet werkt, moet je je telefoon helemaal opnieuw installeren bij fabrieksinstellingen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb al heel lang clean master en een virusscanner op me telefoon maar die geven niets aan, ik hoop dat het gewoon een bug is want iemand die ik ken heeft ook vaak die strepen,maar niet verwijdende dingen. maar als fabrieksinstellingen de enige optie is.. moet het maar.. nou maar hopen dat het dan na de update niet weer terug is
Het kan, maar het kan ook zijn dat het een bug is. Je kan je telefoon herstellen, maar dat zou ik alleen doen als je echt geen andere oplossing weet.