Kan ik mijn iPhone 4 16GB met een kapotte homebutton nog verkopen en wat voor een prijs zou ik kunnen krijgen?

De homebutton van mijn iPhone is stuk ik wil heel graag een andere telefoon en dan mijn iPhone 4 16GB 2 jaar oud verkopen. Maar denken jullie dat ik dan nog een fatsoenlijk prijsje krijg?

Alvast bedankt,

Richardo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Nee, dat lijkt me niet. Als je een telefoon nog wil verkopen voor een fatsoenlijke prijs moet hij het natuurlijk ook nog gewoon doen zoals in normale staat. Wat je wel kan doen is het knopje zelf repareren want zo lastig is dat niet. In de bron kan je kijken, daar heb ik een link gezet naar zo'n knopje. Gewoon erin zetten met behulp van een youtube tutorial. Doe-het-zelf is altijd beter dan laten repareren. Je loopt een risico maar je moet zelf bepalen of het een poging waard is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een iPhone met werkende homebutton is natuurlijk meer waard dan een met een kapotte homebutton. Maar aangezien een homebutton makkelijk en goedkoop te vervangen is, zou je je iPhone nog voor een degelijk bedrag kunnen verkopen. Een nette iPhone 4 16GB gaat gemiddeld voor €150 tweedehands weg. Met een kapotte homebutton kan ie verkocht worden voor €110-€120. Zelf raad ik je aan om gewoon de homebutton te vervangen bij een belwinkel. Laatste x dat ik dat deed (jaartje geleden) kostte het mij €15. Je zult je iPhone snel kunnen verkopen als alles het goed doet.

Zie bronnen voor goede websites waar je je iPhone kunt verkopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De homebutton is gemakkelijk zelf te vervangen. Vaak ben je onder de 10 euro al klaar. Het enige wat er dan nog in gaat zitten is een beetje van je eigen tijd.

Een iPhone 4 16GB in goede staat verwisseld voor ongeveer 160 euro van eigenaar.