Hangt er van af, de 1,2 megapixels front camera van de iPhone 5c staat erom bekend goed te presteren met weinig licht en kan in HD foto's maken. Maar die van de s4 heeft 2 megapixels en is toch iets scherper. Ook maken de vele software functies, zoals tegelijk achter als voor camera gebruiken de frontcamera van de s4 iets beter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uit ervaring kan ik zeggen dat de S4 een beter front facing camera heeft dan de 5c. Het grootste verschil zit in de scherpte van de foto's en video's die je (op)neemt. Ook bij video is de S4 beter.

iPhone 5c: 1.2 MP @ 720p HD
Samsung S4: 2 MP @ 1080p HD

Verder zijn de camera opties bij de S4 veel groter dankzij TouchWiz.