Als je bijv. Je iPhone hebt laten vallen en je wilt het glas met het barst erin laten vervangen, hoeveel kost dat dan??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gsm Hoogeveen. Goed en goedkoop. Heb ik ook gedaan, klaar terwijl je wacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op ifixit geloof ik, zelf doen hartstikke makkelijk en kost amper iets.

Antwoorden (8)

laatst in een tv programma gezien. Daar kostte het 35 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
35 euro kan nooit, zo goedkoop is zo'n schermpje niet kijk even in me link, dit verschilt heel erg per type iphone.
de schermen zelf beginnen bij zo'n 60 dollar als je goed zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit verschilt per generatie. Mijn iTouch4 heeft ook een barst; bij apple kost dit rond de €150. Bij een iemand die niet voor apple werkt maar wel schermen vervangt kostte het €100.
Echter, als je een iTouch (of natuurlijk de iPhone die tegelijk met de iTouch3 is uitgekomen) van derde of lagere generatie hebt, kost dit slechts rond de 30 a 40 euro.
Het verschil zit hem erin dat, bij 3< generatie, het display en de glasplaat los van elkaar zitten. Je kunt dus heel simpel het glaasje er opnieuw in laten zetten voor een lage prijs. Bij generatie 4 zitten die twee aan elkaar vast. Zo'n display is duur, en ze moeten dus beide er opnieuw in worden gezet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb me iphone ook laatst laten vallen, in de winkel waar ik hem heb laten maken koste het rond de €100 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kost rond de 70 euro
Google op iphone reparatie

De reparatie stelt niks voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar eens hier op de site van de IPhone Club http://repair.iphoneclub.nl/#utm_source=iphoneclub&utm_medium=navbar&utm_campaign=repair
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen Iphone maar heb wel met touchscreen, die was ook ooit kapot en gelukkig nog in de garantie want mij is bij Nokia verteld dat het buiten de garantie om op dat moment net zo duur was als een complete nieuwe telefoon.

Hier een link van een apple Iphone, een glas is 20 euro, je moet hem er alleen zelf op zetten, enige nadeel is dat je crusiale fouten kan maken met een kapotte telefoon als ge
volg waarbij je de garantie op je telefoon verliest.

http://www.brapa.com/Webwinkel-Product-2771354/Touchscreen-voor-iPhone-3G.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
effe checken op ebest24.com. Zoeken op digitizer , bestellen, betalen, wordt gratis opgestuurd en je bent voor onder de 15 euries klaar!! elk type