ik wil mijn telefoon resetten maar mijn fotos en gedownloade apps niet verloren laten gaan?

ik wil mijn telefoon resetten maar mijn fotos en gedownloade apps niet verloren laten gaan en daarna mijn apps en fotos weer terug op mij ln telefoon zette wie ksn mij helpen ik heb de Samsung galaxy note 2

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt je foto's op je sdkaart zetten en eventueel ook op de computer.
Of dat ook mogelijk is voor de apps durf ik niet te zeggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om je apps niet kwijt te spelen kan je de app 'App backup & restore' downloaden op de playstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.appbackup&hl=nl
Je kan dan je apps opslaan op je sd-kaart en deze later herstellen indien nodig.