Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat Google service zo veel procent van mijn batterij verbruikt?

Altijd als ik mijn telefoon oplaadt kijk ik eerst wat het meest verbruikt zodat ik het daarop kan aanpassen, maar de Google service staat bijna altijd boven aan en weet niet wat ik hiermee moet doen. Ik heb een Sony Xperia z met OS 4.1.2

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan zijn dat bij locatie-instellingen, google services jouw locatie mag gebruiken. Hij zoekt constant de locatie waar je bent en dit kost veel batterij. Misschien eens kijken en locatiegebruik door google services uitschakelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi, Ik heb alles bij locatie-instellingen altijd uit staan. Dus dat kan het denk ik niet zijn(?)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Location Services Settings > Location Access > Wi-Fi & Mobile Network Location. disable wifi, disable gps , zeker dat dit niks oplost?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, want dat heb ik allemaal al uit staan. Heb je misschien nog een suggestie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan altijd de app google+ verwijderen, of gewoon de app google now.
Dan zal het probleem wel opgelost zijn..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
helaas staat de app google+ staat standaard geinstalleerd net als een aantal andere google apps die ik dus niet kan verwijderen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding