samsnung note 3 laat bijna niet meer op en wordt niet meer gezien door de pc hoe kan dat?

Mijn Samsung Galaxy Note 3 van een paar maanden oud laad bijna niet meer op sinds gisteravond.

Ik heb hem niet laten vallen of zo.
Hij is gisteravond leeg gegaan toen hij op tafel lag en heb hem voordat ik naar bed ging aan de lader gelegd maar is niet opgeladen.

Nu heb ik hem aan de computer met kabel hangen en nu laadde hij heel langzaam op tot 3 procent.
Maar wordt niet gezien door de pc dus kan geen backup maken.

Weet iemand wat hier het probleem kan zijn?
Hij laat op de tel ook niet zien dat hij oplaad trouwens maar dat doet hij wel heeeeeel langzaam.
Maar tot nu toe ook niet verder dan 3 procent.
Ik kan wel gewoon in de telefoon. Alles werkt gewoon.

Toegevoegd na 9 minuten:
Nu een paar keer opnieuw opgestart.....

En de batterij staat ineens op 16%.
Maar alsnog wordt hij niet gezien door de pc, en hij zegt ook niet dat ie aan het opladen is. :(

Toegevoegd na 26 minuten:
...en nu is de telefoon weer bijna leeg.
Heb de belangrijkste dingen via mail verzonden.
Maar kom nog steeds niet verder dus hulp is gewoon nog van harte welkom.

Toegevoegd na 6 dagen:
Antwoord: De aansluiting was kapot in de telefoon.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Klinkt als een kapotte lader, kabel of accu. Bij mijn iPhone (met een vergelijkbaar) probleem bleek het de accu te zijn, voordeel van de Samsung Galaxy Note 3 is dat je zelf eenvoudig de accu kan vervangen door een andere.