Hoe kan ik contacten bij mijn 'ICE' contacten plaatsen?

Ik heb ergens gelezen dat de ambulance het liefst wil dat je voor de zekerheid de contacten die meteen gebeld moeten worden als er iets gebeurd, maar het lukt niet om ze onder die 'ICE-afdeling' te zetten. Eerst heb ik achter die namen 'ICE 1, ICE 2', etc. gezet, maar dat werkte niet. Daarna had ik een map gemaakt met die namen die ik 'ICE - contact voor noodgeval' genoemd, maar dat werkte ook niet...
Ik hoop dat iemand een oplossing weet, want ik vind het best belangrijk...
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou kunnen proberen ICE voor de namen van de contactpersonen zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik gedaan, en daarna meet ice erachter, en daarna er weer voor met een komma ertussen...
Alsnog bedankt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ICE voor de persoonsnaam gezet... Waarom zou dat niet werken.
Als ze het nodig hebben dan zoeken ze onder de "i" en dan zien ze meteen ICE. Je moet het niet te moeilijk maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ze moeten dan eerst mijn code weten...
WIBO54
10 jaar geleden
Maak in je contactenlijst 1 contactpersoon aan met de naam ICE en vul daar het telefoonnummer in wat jij wilt dat gebeld wordt in geval van nood. Mocht je meerdere nummers willen ingeven geef die dan in het opmerkingen veld in.

Antwoorden (1)

Het beste zet je gewoon ICE ICE1.... voor de namen, dan vinden ze die het snelste terug. Sommige GSM's ondersteunen ook om die nummer ergens apart te zetten, maar dat geldt niet voor alle GSM's.