waarschijnlijk omdat je dan een statisch electrisch veld krijgt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat je accu dan te warm kan worden.
escape
10 jaar geleden
Als je uw GSM op een harde ondergrond legt dan zal je zien dat niet het ganse oppervlak op de bodem ligt. Dit is zo bedoeld als desing maar ook om voor een afkoeling te zorgen door de omringende lucht.
Dit is ook 1 van de redenen een laptop op rubberen voetjes staat.
Wanneer de GSM nu op een zacht oppervlak staat dan zal deze door zijn eigen gewicht in het oppervlak zakken en zal er meer van het oppervlak bedekt zijn. hierdoor kan de GSM niet goed meer afkoelen. Komt daarbij nog dat een zacht oppervlak ook beter isoleerd. Bij het opladen komt toch vrij veel warmte vrij, daardoor kan de batterij over verhitten.
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat betekent desing?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat betekend niets
Design betekend hoe iets ontworpen is bv een modern design
Had de gn omgedraaid
Dit is echt een fabeltje, als een telefoon tijdens het opladen dusdanig veel warmte ontwikkelt dat je hem ergens op neer moet leggen wat moet fungeren als 'koelblok' is er iets goed mis met je accu of je oplader.

Bij laptops is het een ander verhaal, aangezien daar een koel-fan in zit en in de meeste gevallen een luchtrooster aan de onderkant heeft die door deze op een bekleed oppervlak te plaatsen word afgesloten waardoor er geen koele lucht kan worden aangezogen en de laptop oververhit raakt.