Hoe Moet Ik Een IPad 3 Reseten Zonder Dat Hij Aan Kan?

ik heb mijn IPad 3 geJailbreaked maar nu kan hij niet meer aan ik heb al 20 keer geprobeert het tereseten via ITunes maar de IPad kan niet aan dus ik kan hem ook niet verbinden via ITunes, Heeft Iemand Een Tip?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik dacht dat je best lang op de thuisknop en vergrendel knop (tegelijkertijd) moest drukken. Misschien werkt het, had het ooit van iemand gehoord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat Degekste aangeeft is wel in de goede richting, maar je moet het echt exact als volgt doen:

Je moet de home knop en de power knop EXACT 10 sec tegelijkertijd ingedrukt houden. Vervolgens laat je de powerknop los, maar houdt home ingedrukt.
Zo gaat hij in DFU modus (herken je aan blanko scherm, als het iets anders weergeeft, bij itunes of laadscherm dan opnieuw proberen) en kan je hem met iTunes weer connecten.

Zie link voor de uitleg en info.