Mijn galaxy s3 start niet meer op na update, wat moet ik doen?

Vandaag kreeg ik een melding dat er een update was naar android 4.3, deze heb ik uitgevoerd. Update was klaar dus moest mijn telefoon herstarten, maar hij kwam niet verder dan het samsung logo. Heb factory reset geprobeerd, maar niks helpt. Met Kies verbindt hij ook niet, Kies herkent mijn telefoon wel, maar er staat alleen: verbinding maken en meer komt er niet van. Ik heb geen garantie of iets dergelijks. Hij start alleen op tot het samsung logo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi,

ik werk in de telecomsector. We horen deze klacht heel veel. Je kunt proberen de aan/uit knop minimaal 10 seconden in te drukken. Werkt dat niet? Dan blijft helaas reparatie over. Neem daarvoor contact op met je eigen provider.