Wat zijn de reparatie kosten voor de rand van de htc one mini?

Ik heb een HTC one mini, en in de plastic buitenrand zitten scheuren. Weet iemand waar je dit kan laten repareren en wat de kosten zijn? Of valt dit onder je garantie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Voor een dergelijke reparatie moet je al gauw rekenen op een kleine 100,-
Er zijn diverse bedrijfjes te vinden die dergelijke reparaties kunnen uitvoeren.
Waaronder ( als voorbeeld )
http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-one-mini-222433c1.html
Beter is om een paar bedrijfjes even te bellen of te mailen, daar er toch wel vaak verschillende kosten worden berekend.
De ene rekent een uurloon en de ander hanteert een vast tarief.

Garantiewerk?
Dat ligt een beetje aan hoe het gebeurt is.
Is het uit zichzelf ontstaan of is het door vallen of stoten gebeurt?
Immers op garantie kan je pas beroepen als er sprake is van een uit zichzelf ontstaand defect.
Met vallen of stoten is dat dus niet het geval.