Kan ik iCloud vertrouwen dat ze al mijn foto's bewaren?

Als ik mijn gegevens opsla in iCloud via de reservekopie, ik vervolgens mijn mobiel reset, mobiel verkoop en op een nieuw mobieltje via iCloud mijn oude data weer opvraag.. Hoeveel procent zeker is het dan dat ik al mijn foto's weer heb? Ik vind het namelijk een beetje riskant. Er staan een aantal leuke foto's op mijn telefoon, dat zijn mooie herinneringen aan bijvoorbeeld reizen, concerten, etc. Op die herinneringen ben ik, zoals jullie hoogstwaarschijnlijk wel begrijpen, erg zuinig.

Ik heb dus vannacht een reservekopie gemaakt. Kan ik nu gewoon mijn telefoon resetten en is het dan zeker dat al mijn foto's weer aan mijn nieuwe telefoon worden toegevoegd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan gewoon, ik heb zelf ook apple producten en het is me nog nooit overkomen dat iCloud dit wist o.i.d. Je kan ook een Dropbox account aan maken daar kan je mapjes in maken en daar je foto's, video's, muziek wat je maar wilt in zetten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, want iCloud slaat al je foto's op. Je moet het zien als een soort wolk met geheugen die je steeds kan bijwerken en opslaan.