Samsung galaxy 2 wordt heet bij opladen, hoe kan dat?

Als ik mijn Samsung oplaad op het stopcontact wordt ie loei heet en op de pc niet, waar kan dat aan liggen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Uit de pc komt een lager wattage dan uit je usb stekker. Waarschijnlijk is je adapter stuk en geeft hij teveel stroom door. Probeer eens een andere 220 v usb adapter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk is je stekker kapot, waardoor deze veel te veel stroom doorgeeft.
Je computer geeft minder stroom (Of zwakkere).
Probeer een nieuwe stekker, zou ik zeggen.