Dat kan, omdat er misschien een internetfoutje zit op je telefoon of van diegene waar je naar toe stuurt, een oplossing is Whatsapp verwijderen en helemaal opnieuw downloaden, als het dan ook n iet lukt moet je een bericht sturen naar mij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, als het goed is kan je hem altijd downloaden toch? Als je al betaald hebt. Door via je icloud account in te loggen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een internetfout helpt het verwijderen van whatsapp toch niet? Het gaat om een internetfout dan ligt het aan zijn internet op zijn Iphone. Beste kan hij even opnieuw verbinding maken met de wifi. En wanneer hij de berichten stuurt kijken of die wel verbinding heeft met het internet. En de andere kant waar hij naartoe stuurt moet ook op dat moment zeker weten dat die internet heeft op zijn Iphone, anders komt het later aan(wanneer die internet heeft op zijn Iphone).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan aan whatsapp zelf liggen, maar ook aan de Wi-Fi, als Facebook bijvoorbeeld wel lukt of Google, waarom zou whatsapp dan niet lukken?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij heeft volgens mij niet gezegd of google en facebook wel lukt en whatsapp niet. Maar ja, als facebook en google wel lukt en whatsapp niet dan is het geen internetfout. Maar is whatsapp het probleem. In dat geval zal het verwijderen van whatsapp de probleem kunnen oplossen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heeft bijna iedereen nodig toch; Google?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar wat probeer jij hiermee te zeggen? Ik zeg alleen dat bij een internet fout, whatsapp verwijderen niet helpt. Bij een Internetfout heeft hij geen internet op zijn Iphone en zonder internet kan je natuurlijk ook niet op google of facebook. Dus wat jij aan het begin zei, dat er een internetfout op zijn telefoon zit en whatsapp verwijderen het kan helpen dat klopt niet. Bij een internet fout ligt het aan zijn internet verbinding op zijn Iphone. Dus enige oplossing is ervoor zorgen dat die internet heeft op zijn Iphone en dan de berichten sturen. Als het een whatsapp probleem is dan is het geen internet fout, dan kan je whatsapp gewoon verwijderen en lost het misschien op.