Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, zojuist is er water op mijn blackberry gekomen, Daarna als ik bijvoorbeeld wilde pingen kon ik de letters niet weghalen. wat nu?

Daarna als ik bijvoorbeeld wilde pingen kon ik de letters niet weghalen. wat nu? Nu is mijn hele scherm zwart en het gaat niet meer aan alleen soms heel even. de toetsen geven wel licht wat zou ik nog kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
644

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Haal hem helemaal uit elkaar en leg hem een nachtje in een zakje met rijst, dit trekt nl vocht aan. Hopen voor je dat hij het morgen weer doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, heeft voor mij ook al een keer goed gewerkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeps, simkaart, geheugenkaart, batterij alles loshalen en in het zakje leggen. In principe hoeven de simkaart en geheugenkaart niet in t zakje;) laat maar weten of hij t doet morgen
Ik had het ook een keer!
Ik heb de telefoon ook uit elkaar gehaald (telefoon uit, accu eruit)
En toen had ik de föhn erbij gehaald! kwartiertje droogföhnen, laat het daarna even rusten (nachtje).
Als je de volgende dag wakker wordt moet je het nog heel even met de föhn doen, daarna moet je telefoon het gewoon weer doen!
Zo ging het in ieder geval bij mij blackberry...

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De föhn moetje natuurlijk koud zetten, vergeten erbij te zetten!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding