wat is de beste bescherming voor het scherm van een SIII

Ik heb zojuist het scherm van mijn Samsung galaxy s3 gebroken en ben er achter gekomen dat de reparaties van zo'n scherm behoorlijk prijzig zijn. Daarom zou ik graag willen weten wat de beste bescherming voor mijn scherm is? Iemand ervaring met bepaalde hoesjes, of toch zo'n lelijk velletje op mijn scherm plakken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
plakfolie gaat niet helpen tegen het barsten van een scherm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lelijk velletje? Je ziet er letterlijk niets van hoor. Maar zoals Ritsuka al aangeeft helpt het inderdaad niet barsten wanneer je telefoon valt, alleen tegen krassen. Zelf heb ik voor mijn Galaxy S4 een klaphoesje die zowel de achterkant van de telefoon als je scherm beschermd (mits hij is dichtgeklapt). Zie de link hieronder voor een voorbeeld. http://www.cellularline.com/catalog/en/product/book_card_for_samsung_galaxy_s3 Deze hoesjes zijn gewoon te koop bij elektronica winkels zoals Mediamarkt, Saturn etc. en kosten tussen de 15 en 25 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een fatsoenlijk 'velletje' koopt (€10) dan zie je er niks van!

Antwoorden (1)

Zo'n plakvel is vooral om te voorkomen dat er krassen van bijvoorbeeld sleutels of muntgeld op komen. Om het scherm te beschermen tegen barsten moet je zorgen dat je een hoesje hebt dat de klap van een val goed kan absorberen