Hoe krijg ik toegang tot mijn externe sd kaart van mijn galaxy fame ?

Ik kan niets muteren op de sd kaart

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als eerste werkt jou kaartje wel?
Vanuit gaande dat je een kaart gekocht hebt die binnen de specs van jou toestel valt.
Defect kaartje kan je weinig mee namelijk
Zie jou telefoon het kaartje wel?

Normaal gesproken wordt zo'n kaartje klaar geschreven bij het eerste gebruik.
Is dat op een één of andere manier fout gegaan, dan kan je deze alsnog formatteren.
Dat kan vanuit je toestel maar ook vanaf je pc/laptop.

...............................................................
Nu van uitgaande dat je toestel het kaartje wel ziet en alles naar behoren werkt.

Dan kan je je kaart op twee manieren benaderen
één vanuit je toestel zelf, je hebt daarvoor alleen een filemanager nodig.
Bijvoorbeeld de aloude totalcommander, maar zo zijn er heel veel van die apps te vinden.

twee, vanuit je computer/laptop mbv een usb kabel.
Je kan er dan voor kiezen om rechtstreeks via de windows explorer te gaan werken
maar je kan ook de daarvoor bedoelde programma "kies" ervoor gebruiken.

Ook als jou computer de toestel niet herkent heb je Kies nodig, immers dit programma heeft ook de benodigde drivers aan boord.
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

ik hoop dat je er wat aan hebt, anders heb ik voor niets hier een kwartier schrijfwerk aan besteed.