Wat zit er in die 8GB muziek op mijn iphone!? (en hoe kom ik daar van af!?)

Mijn iPhone (5; iOS7.04) bevat momenteel ca. 8GB aan muziek. Oók als ik in iTunes Synchroniseer muziek op uit zet! In de kleurenbalk blijft audio dus behoorlijk gevuld met (via de popup) 91 muzieknummers! Nummers die ik ook gewoon op mijn iPhone af kan spelen. Maar ik heb dus geen idee hoe of die er op komen, laat staan hoe ik die eraf kan halen!

Iemand enig idee wat er aan de hand is / ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
En na het vinkje uit zetten heb je wel opnieuw op synchroniseer rechtsonderin geklikt?

Antwoorden (2)

Nou koop een android telefoon want dat is goedkoper en beter!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vinkje aan zetten bij Synchroniseer muziek.
En dan "Geselcteerde afspeellijst enz" selecteren.
En dan bij alle nummers het vinkje weghalen, of selecteren welke muziek je wel wilt houden.

En daarna synchroniseren.