hoe kan ik er voor zorgen dat al mijn apps op samsung galaxy s4 op mijn sd-kaart worden verplaats?

op het intern geheugen heb ik vrij veel apps en die wil ik verplaatsen op mijn sd-kaart 16gb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet alle applicaties kunnen naar de SD-kaart worden verplaatst; sommige applicaties werken niet goed als ze niet op de telefoon staan.

Als de applicatie verplaatsbaar is, dan staat er bij de applicatie (Instellingen > Apps) een knop 'Verplaatsen naar SD-kaart.' Maar volgensmij worden op een Samsung-apparaat de mogelijke applicaties automatisch verplaatst naar de SD-kaart na het installeren.