Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe koop je telefoons die niet in nederland beschikbaar zijn?

Binnenkort komt Google met een nieuwe Nexus mobiel die hoogstwaarschijnlijk de Google Nexus 5 zal heten. Natuurlijk zal het weer 8 maanden duren voordat ie ook in NL verkrijgbaar is, maar hoe kun je hem het best kopen zonder helemaal naar het buitenland hoeven te gaan? En sommige smartphones hebben een Amerikaanse versie en een Internationale versie. Zal het merkbaar zijn als je een Amerikaanse versie koopt en hem in NL gebruikt?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dergelijke toestellen zijn gewoon via internet vrij te bestellen in het buitenland.
Als het merkbaar is ivm de verschillende versies, neen.
En daarnaast maakt het ook niets uit, je doet immers niets wat niet mag.

Het enige waar je om moet denken zijn de gelockte toestellen.
Als je er een simlock op hebt van Ying&Yang of weet ik veel wat nog meer, daar zal je dan een manier op moeten vinden om dat ding simlock vrij te krijgen.
Daarnaast heb je nog met bepaalde frequenties te maken.
http://www.frequentieland.nl/gsm/gsm_freq.htm
Aan een Amerikaans model zal je als hij niet met de Europese standaard overweg kan weinig plezier beleven.
Als je een dergelijke bestelling overweegt dan zou ik mij daar eerst eens in gaan verdiepen.
Maar voor de import maakt dat weinig uit en zijn ze gewoon vrijuit te bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding