ik ben het lockscreen-wachtwoord vergeten op mijn samsung galaxy s2 plus wat kan ik nu doen?

ik had voor dat ik ging slapen mijn wachtwoord veranderd dom natuurlijk ik weet alleen het wachtwoord dat ik daarvoor had maar daar heb je niks aan. wat kan ik doen zonder dat ik alles kwijtraak?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je alsmaar blijft proberen om het wachtwoord in te voeren krijg je op een begeven moment een melding dat je scherm 30 seconden geblokkeerd wordt. Als het goed is zie je dan rechtsonserin 'patroon vergeten' staan. Als je daar op klikt lost het probleem zich weer op.