Mijn iPhone verbindt niet meer met wifi, hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb een iPhone 4 en sinds gisteren verbindt hij niet meer met wifi. Ik heb al geprobeerd om de netwerkinstellingen te herstellen, maar dat heeft dus niet gewerkt en ik weet niet hoe ik het kan oplossen.

xoxo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet een harde reset doen: druk tegelijkertijd het knopje bovenaan en het knopje onder (met het vierkantje) in, gedurende 2 minuten. Loslaten en als het goed is komt na een tijdje het apple symbool tevoorschijn. Openen en alles doet het weer.