hoe kan ik foto's van mijn blackberry op de computer zetten?

Ik bedoel foto's van whatsapp of foto's uit mijn afbeeldingsbibliotheek. Wanneer ik mijn blackberry(bold 7980) met een kabeltje aansluit op de pc kan ik alleen nog maar bij mijn camera afbeeldingen.

Groetjes Littleherb :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Poet
10 jaar geleden
Als alles niet werkt kun je ook zo'n multi card reader kopen bij de Hema voor nog geen €10. USB snoertje van de reader in je computer en dan de micro SD van je Blackberry in de reader doen.

Antwoorden (1)

Persoonlijk kon ik met mijn 9800 gewoon alle bestanden overzetten via USB. Dit gaat gewoon prima op:
http://docs.blackberry.com/en/smartphone_users/deliverables/18577/Transfer_files_computer_device_USB_60_1018051_11.jsp

Maar als dat je niet lukt kun je de boel wellicht naar jezelf mailen, via bluetooth sturen of uploaden via de cloud, bijv. met Dropbox of Google Drive.