SAMSUNG S2. Ik ga van provider wisselen. Hoe slaag ik er in om mijn gegevens (tel.nrs, foto's) op de SDkaart, te bewaren en later over te zetten?

Toegevoegd na 19 minuten:
sorry, het gaat niet om een aparte SDkaart maar om mijn oude simkaartje.
en hoe importeer ik die gegevens (tel.nrs en contacten) naar mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
blijven die gegevens dan niet gewoon op je kaart staan en kan je gewoon verwisselen?ik dacht zo iets.
fremar
10 jaar geleden
blijven die gegevens dan niet gewoon op je kaart staan en kan je gewoon verwisselen?ik dacht zo iets.

Antwoorden (2)

Je SD-kaart staat los van je provider. Als je een andere provider hebt, blijven al je gegevens op je telefoon gewoon beschikbaar.
bamibal
10 jaar geleden
Samsung kies downloaden via samsung.nl en dan een back-up maken. Met je nieuwe telefoon weer aansluiten en dan via Samsung kies het weer terugzetten. Heel gemakkelijk.