Hoe Apps verwijderen op een Iphone 4?

Ik heb enkele snelkoppelingen op het "bureaublad" staan van mijn Iphone 4. wanneer ik er op blijf duwen beginnen de iconen te trillen maar er komt geen kruisje bij te staan om ze te verwijderen. Hoe kan ik deze rommel alsnog verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

je kan ze niet verwijderen. wat je wel kan doen is alle apps die je niet nodig heb in één mapje plaatsen. dat doe je door op een app lang te duwen. dan bewegen ze en dan kan je ze in een mapje zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Waarschijnlijk zijn dit de standaard apps van Apple welke er bij de fabrieksinstellingen al op de iPhone staan. Deze kunnen niet verwijderd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De standaard Apps kun je niet verwijderen deze staan vast op je iPhone
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige "stock"-apps zijn alsnog met jailbreak te verwijderen, even zoeken cydia levert wrl wat op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn dan apps van Apple zelf die je niet kunt verwijderen.

Wel kun je ze verbergen met SBSettings, die kun je downloaden in Cydia (heb je wel een jailbreak voor nodig)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het apps zijn die via een jailbreak zijn geinstalleerd moet je ze via dat programma verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je veel apps op je iPhone hebt opgeslagen, en ze wilt verwijderen, kunt u deze direct te verwijderen van uw iPhone. U hoeft alleen maar te houden op het pictogram van de app totdat het wiebelt met een X in de linkerbovenhoek. Tik vervolgens op de X en kies "Delete" in het pop-up venster. U vindt de apps verwijderd zonder inspanningen te krijgen. Soms kun je niet zien van de X, en je zou beter de instellingen te controleren op dit moment: Ga naar Instellingen> Algemeen> Beperkingen en tikken "verwijderen Apps" op ON. Dan kunt u proberen om de apps op je iPhone weer te verwijderen.

Maar sommige gebruikers denkt dat het verwijderen van apps van iPhone één voor één is een verspilling van tijd, en in sommige situaties, zullen we nog steeds krijgen ze terug als we synchroniseren met de iTunes zelfs nadat de apps zijn verwijderd op de iPhone. Daarom, als u wilt apps van de iPhone te verwijderen in batch, en ondertussen de apps in iTunes te verwijderen, wil je deze iPhone overdracht software te proberen.