Hoe herken je een imitatie Samsug Galaxy s2 complete scherm module ?

Bron = voorbeeld.

Toegevoegd na 20 uur:
Ik ben opzoek naar een Samsung Galaxy s 2 scherm module onderdeel omdat mijn scherm gebarst is, maar je hebt een gedemonteerde orginele scherm en een gedemonteerde imitatie scherm die je los kunt kopen, maar hoe zie je dat het orgineel is of imitatie als je zo'n scherm module in je hand hebt ?

Officieel zijn orginele in de 180,- maar ik vond een scherm voor 90,- en hij zegt dat het orgineel is, maar hoe zie je dat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik ben bang, dat je dit maar op 1 manier kan herkennen, door de telefoon los te maken en te kijken.

Helaas zijn er mensen die dit soort prakijken uithalen om deze te verkopen als zijnde werkende telefoon, let hier dan ook goed op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe ziet een imitatie (Neppe) scherm eruit ?
Een origineel scherm kun je pas herkennen bij ontvangst. Vaak zijn non-originele schermen veel minder van kwaliteit. Dit kun je bijvoorbeeld merken door de hardheid van het scherm (als je er met je nagel op tikt). Zelf koop ik mijn schermen altijd bij GSMpunt. Daar weet ik zeker dat ik een origineel werkend scherm krijg. Voor de S2 kun je een scherm vinden voor €129,95 via deze link:

http://www.gsmpunt.nl/accessoires/samsung/i9100-galaxy-s-ii/onderdelen/1561/samsung-i9100-galaxy-s-ii-display-unit--zwart.html