Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn geheugen van mijn iPhone 4 uitbreiden?

Zou dat misschien kunnen met een SD-kaart of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee niet met een af kaart, het kan wel met een online opslagdienst zoals dropbox.
Of je moet meer GBs kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, maar ik wil overstappen naar iOS 7, maar daarvoor moet ik eerst 2,9 GB vrij maken, maar alle apps die op m'n iPhone staan gebruik ik allemaal. Dus ik kan niks verwijderen, dus vroeg ik me af of ik meer geheugen kan krijgen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee je kan je Apps niet online opslaan misschien kan je wat muziek foto's of video's op je computer zetten? Dat zou wel kunnen schelen
Apps deleten iOS 7 erop en dan weer je Apps downloaden die 2.9 gb is alleen nodig voor installatie
Een iPhone kun je niet uitbreiden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met smartphones kun je het geheugen uitbreiden met een microSD-card. Dit kan trouwens ook met een mindere telefoon zoals die van mij, een simpele Nokia.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een iPhone dus niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pils, volgens mij klopt dit niet, iPhones is wereldwijd beroemd om zijn mogelijkheden en App's en je zou er geen kaartje in kunnen plaatsen???
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee heb er al verschillende versleten en Apple doet niet aan sd kaartjes uitbreiden past niet in hun idee van een telefoon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat doet Apple niet. Ze willen gewoon een toestel met meer geheugen voor een flinke meerprijs kunnen verkopen. Ze zijn overigens lang niet de enige die dit doen, maar deden dit wel als een van de eersten onder de smartphones.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding