Hoe kan ik mijn andriod systeem weer terugkrijgen?

Ik heb ios7 gedownload en hi launcher maar ik ben bang dat als ik die verwijderen er iets met mijn telefoon gebeurt ik heb een sony xperia e.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik begrijp je vraag niet goed. wat je ios7 in de hi launcher geinstalleerd als theme? want ios 7 downloaden heb je niks aan als je een android toestel hebt? dus wat heb je nu precies gedaan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap het ook niet helemaal. Ios7 werkt helemaal niet op een android. Dus dat is al onzin. Misschiuen een IOS7 thema? Of Ios7 launcher?

Antwoorden (1)

Bang hoef je niet zijn, dat ding bijt niet.
Verwijder gewoon de launcher en je zal zien dat hij gewoon de originele launcher weer pakt.
Dat zelfde gaat ook op voor de themepack ( ios7 ).

Daarnaast kan je als het helemaal niet lukt dat ding een factoryreset geven.
Dan wordt hij weer teruggezet in de fabrieksinstellingen.

Niet bang zijn, experimenteer en leer.
Je kan altijd terug naar de fabrieksinstellingen.