Hoe zou ik goedkoper uitkomen, een iPhone 5S uit Amerika bestellen of gewoon in Nederland?

Dan heb ik het met inclusief alle invoerrechten en belastingen en hoeveel ik met dat alles uitkomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het goedkoopste is volgens mij een abloment afsluiten en niet los kopen
Ritsuka
10 jaar geleden
Let wel op dat als hij stuk gaat je je iPhone naar Amerika moet versturen. Zoiets hoorde ik laatst, hier willen ze het niet repareren.

Antwoorden (1)

ik zou het in Nederland kopen, ik weet niet of het duurder is maar als je het in Nederland koopt heb je in ieder geval garantie en kan je hem makkelijk terugsturen.

ikzelf zou sowieso geen iPhone 5 nemen omdat je er veel te veel voor betaald voor wat het eigenlijk waard is. ik heb een Samsung galaxy S4 (€700 euro) en die werkt prima en daar zitten heel veel functies op.