Is mijn accu van de iphone kapot?

Mijn iphone3gs batterij is voor 20 procent leeg als ik een filmpje van 45 min kijk.
Is mijn batterij kapot?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je hem al lang in gebruik hebt dan kan het zijn dat je accu te vaak op en ontladen is dus dan zou dat er voor zogen dat de accu sneller leeg gaat als toen je hem net had
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke dan weet ik het ook niet! Sorry
Bedoel je dat je batterij nog 20%heeft of dat er 20% vanaf is, als er 20% vanaf is kan het kloppen, filmpjes kosten heel veel stroom vooral als je ze op YouTube kijkt want dan is je telefoon ook nog eens met een grote internet activiteit bezig, maar als je 100% vol bent en na het filmpje nog maar 20% over hebt kan het zijn dat je inderdaad een zwakke batterij hebt, dit kan gewoon gebeuren als je telefoon wat ouder word.