Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik mijn ipod touch sneller maken ( maar ik heb niet veel app's er op)?

ik heb een iPod touche van 32GB en ik heb maar 8,4 GB in gebruik (20,1 GB over) en even goed is de iPod langzamer wat kan ik hier mee doen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
763
Ritsuka
10 jaar geleden
Welke versie ipod touch?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de 4 generatie dus iPod touche 4

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ga naar de settings en zet alles uit (Bluetooth, Wifi, Cloud services, Locatiebepaling etc) wat je niet nodig hebt. Al deze functies eisen processorcapaciteit en dat heeft invloed op de snelheid. Het sluiten van niet gebruikte apps door 2x op de home knop te drukken en dan een app aanklikken tot deze 'wiebelt', vervolgens met het kruisje sluiten, wil ook helpen.
(Lees meer...)
paulus811
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kruisje = minnetje
paulus811
10 jaar geleden
Klopt, het is idd een minnetje
Wat de persoon hier boven mij antwoord is een hele goeie manier!! Verwijder ook apps die je echt niet meer speelt of gebruikt.

Ook je iPod eens helemaal uitschakelen en na vijf minuten weer opstarten kan hem een heel stuk sneller maken. Als het al een tijdje geleden is dat je hem helemaal hebt afgezet kan dat de redene zijn waarom hij zo traag is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding