Kan ik met een simlock vrije iPhone ook zonder simkaart gewoon internetten en whats appen als er wifi is? En facetimen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Internetten en facetimen wel, Whatsappen niet. Voor Whatsapp heb je toch echt een simkaart nodig
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om je telefoon te activeren heb je een simkaart nodig, verder kan je alles doen, dus ook whatsappen, alleen moet er een smsje gestuurd worden(voor activatie) naar het nummer dat je wilt gebruiken, deze moet dus in een (ander) telefoon zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zonder simkaart kan je internetten maar niet whatsappen of yahoo gebruiken zelfs mijn Blackberry q10 kan ik ook niet mee pingen zonder simkaart. DuS waT jE eerste andwoord die je kreeg klopt de 2e begrijp niet dat het over zonder simkaart gaat geloof ik mik heb de nieuwe iphone ook en ff geprobeerd voor ik andwoord gaf . Succes ermee . Rico
Bronnen: