Waarom kan ik mijn note 3 niet updaten?

Ik heb 2 á 3 maanden geleden een melding gehad dat ik mijn note 3 kon updaten naar lollipop 5.0 en ik heb dat ook gedaan en ben er heel blij om.
Maar mijn zus heeft ook een note 3 maar ze kan haar gsm niet updaten naar lollipop 5.0, ik denk dat zij android kitkat 4.4.3 heeft.
Wat kan zij doen om de nieuwe update te hebben?
Dankuwel.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Deze stappen werken alleen als je Windows hebt, als je een Mac hebt moet je even een Windows laptop lenen van iemand.
Ga naar http://www.sammobile.com/firmwares/ vul daar Note 3 in en kies je model.
Zoek dan Lollipop in de lijst en download de firmware.
Download Odin (http://odindownload.com/OdinMultiDownloader/Odin_Multi_Downloader_v4.44.zip).
En installeer de firmware met behulp van Odin op je Note 3.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Download Samsung KIES en update het via het programma! Met KIES kan je ook eenvoudig je telefoon/tablet updaten.

Dit programma is beschikbaar voor Windows en Mac OS.