Raak ik al mijn bestanden en apps kwijt als ik naar ios7 update.

Als ik morgen naar ios7 update, moet ik dan eerst een back up maken via itunes of kan ik zonder voorbereiding gelijk updaten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, maar maak voor de zekerheid voor het installeren een reserve kopie via iTunes. Updaten kan namelijk altijd fout gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je over iphone of een ander apple product ? Met update raak je niets kwijt. Wel met herstellen.