Hoe krijg ik Google Play Store weer terug op mijn telefoon?

Ik heb een Samsung telefoon, maar doordat de Google Play Store telkens vast liep heb ik de updates verwijderd. Heb nu mijn geheugen iets leger gemaakt maar kan de Google Play Store app niet meer downloaden. Iemand enig idee hoe ik de Google Play App weer op mijn telefoon krijg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Je telefoon volledig uitzetten en weer aanzetten schijnt te kunnen helpen