Waar vind ik een iPod 4g hoesje met Mcdonalds teken erop?

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet al te duur

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet al te duur

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk niet dat je dat zo kan kopen. Misschien moet je er aan denken om zo'n hoesje te nemen waar je zelf een foto kan uploaden. Dit is meestal wel wat duurder

Het beste antwoord

Deze bestaan voor zover ik weet niet. Echter is er een makkelijke en goedkope mogelijkheid om eraan te komen. Zelf ontwerpen!!!

http://www.ontwerpeencase.nl/apple/ipod-touch-4-case

plaatje downloaden van internet. Uploaden op de site. Beetje aanpassen qwa grote.
En bestellen maar.

Kost je €14.95 ( inclusief verzendkosten )