iphone start niet meer op en geeft alleen apple logo, wat nu?

hij geeft alleen het apple logo dat om de 2 minuten uit gaat en dan weer tevoorschijn komt maar dit ook alleen als hij aan de lader zit anders komt er niks...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Houdt je "Home" knop en je sluimerknop 10 seconden tegerlijk ingedrukt, de iPhone reset zichzelf dan.

Heb hier ook last van gehad, nu doet de mijne het weer door dit trucje.

Wees niet bang voor je gegevens, je raakt niks kwijt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
welke knop is de sluimerknop?