Waarom verbreekt mijn telefoon steeds contact met WiFi en verbind daarna weer?

Ik heb nu zo'n half jaar een iPhone (4), en sinds 2 weken verbreekt steeds het contact met WiFi (daarvoor ging het gewoon goed). Er wordt netjes verbinding gemaakt maar om de circa 3 minuten verbreekt die weer en dan zoekt die weer opnieuw verbinding. Dit kost heel veel batterij. Het is niet alleen thuis zo, maar bij alle WiFi verbindingen. Ik heb de netwerkinstellingen al gereset maar dit mocht niet baten. Iemand tips/ervaring ermee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat de verbinding sterk genoeg is? Anders lijkt mij dat er iets in je telefoon niet lekker verbind met elkaar en dan kun je hem eigenlijk alleen maar (laten) repareren