S2 zit al aan zijn laat laatste update. Ik veronderstel net als de S2 dat de S3 nog éénmalig van een update zal voorzien worden. Normaal geeft updates voor een toestel uit tot een jaar na de introductie.

Kleinere updates kunnen wel nog van toepassing zijn. Maar geen volledige nieuwe firmware.

Toegevoegd na 1 minuut:
+ Google
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk het niet.
Nu is Samsung vooral bezig met zijn vlaggenschip de Samsung Galaxy S4.
Ze zijn nu bezig vooral de fouten die in de S4 zitten, te kunnen verbeteren.
Maar met Samsung en updates zit je nooit goed.
Als voorbeeld heb ik de Samsung Galaxy Ace en de Samsung Galaxy Ace 2, Samsung belooft al een update naar Android 4.0 Jellybean voor ongeveer 1 -2 jaar, maar die update is er voor alsnog niet, zelfs als Samsung een update aankondigd, weet je ook niet zeker of ie er snel zou komen. Op dit moment zou ik er niet op rekenen.