hoe kan ik .apk (android app) omzetten naar een .jar (j2me app) zodat ik die op mijn se k800i kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan niet omdat een Android telefoon gebruik maakt van en programmatuur begrijpt die is gebouwd met behulp van de Android API.
Een API is een verzameling van code die het voor de programmeur makkelijker maakt om de hardware van een toestel aan te spreken. De hardware van een android toestel is heel anders ingericht dan die van een k800i en daarom werkt en applicatie die MBV de Android API is ontwikkeld alleen maar op Android toestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor zover ik weet kan dat niet.

Het is een ander besturingssysteem. Zelfde heb je bv met een xbox360 spel en een playstation3 spel, is compleet anders geconfigureerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet. Die app is speciaal en alleen voor de android OS gemaakt.