Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo ik heb een samsung galaxy advance opeens zijn al me whatsap fotos en instagram fotoalbums weg terwijl ik niks heb verwijderd hoe kan dit ?

en hoe zou ik ze terug kunnen halen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
504

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je een antivirus of "schoonmaak" applicatie op je gsm? Zoiets als AVG, CleanMaster, ...? Dan kan het zijn dat je bij een scan of schoonmaak iets te veel hebt aangevinkt, waardoor hij deze bestanden heeft verwijdert. Als je geen app hebt in deze aard, weet ik ook niet goed waar je foto's naartoe kunnen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee dat heb ik niet ... ik wou een groepsafbeelding veranderen en toen stond er afbeeldig lukt niet en toen ging ik naar me afbewldingen en ik kon gwwn videos afspelen dan stond er : kan video niet afspelen dus toen deed ik hem uit en aan en toen was t weg , maja toch bedankt !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geen *
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En er staat ook nergens ingesteld dat bestanden automatisch verwijdert worden als het geheugen bijna vol zit?
Het zou kunnen dat je SD-kaart niet goed meer respondeert. Probeer deze eens uit je telefoon te halen en hem er opnieuw in te steken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb ik al geprobeerd :( alles is gewoon weg uit niets

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding