Hoe komt het dat mij iPod nu al vol is (zie uitleg )

Ik heb een itouch 4g 8gb en ik heb :
15 muziek
9 video's
95 foto's
23 Apps

En hij is nu al vol, ik heb ook een itouch 2g 8gb en die heeft 200 muziek 60 Apps en 300 foto's

Toegevoegd na 44 seconden:
En die is niet vol

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Dat kan aan de mb's van je Apps liggen. Sommige Apps zijn zo 500 mb groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar het spel met de meeste mb's is 90.3 raar toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dat is wel raar dan! Dan ligt het iig niet aan de grootte van je Apps ;)
Het kan liggen aan de batterij. De ene batterij kan beter zijn dan de andere. Ook een andere reden kan zijn dat de apparatuur steeds beter wordt. Voor meer info kun je het beste met Apple contact opnemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe lang de video's zijn die er opstaan en wat de kwaliteit is van het bovengenoemde wat op je iTouch staat, maar dat zou er voor kunnen zorgen dat iPod nu al vol is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan aan het mb/gb liggen van je apps en muziek.Dus als ik jouw was zou ik de apps die veel mb/gb hebben verwijderen of muziek

DOE HET IS HANDIG
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je FIFA ofzo hebt want, dat gebruikt al 1 gigabyte en heb je films of alleen video's want films verbruiken veel gigabyte. Het ligt niet aan de muziek.

Toegevoegd na 46 seconden:
en niet aan de foto's, die kun je gewoon houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9 videos.

Een video is gemiddeld 500mb tot 2gb.

Ga uit van 1gb per video, en dit 9x... En je hebt al meer dan op je ipod kan.

Verwijder video's die je al gezien hebt.

Je kan in iTunes ook zien hoe vol je ipod is. Klik je ipod aan je computer, en dan zie je onderin een balkje met wat hoeveel geheugen in beslag neemt, maar ik weet zeker dat het de video's zijn die zoveel in beslag nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het ff uitproberen