Als ik een nieuwe ipad heb, moet ik dan opnieuw beginnen met alle spellen?

(Ik heb namelijk ook een iphone)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (3)

Nee, als je met hetzelfde account als de oude ipad iTunes start, worden alle spellen naar het nieuwe apparaat gesynchroniseerd. Dit kun je tot maximaal 5 apparaten herhalen.
paulus811
10 jaar geleden
paulus811
10 jaar geleden
Overigens zijn er van sommige spellen zowel iphone als ipad uitvoeringen. Als je alleen een iphone had, krijg je dus ook alleen iphone versies op je nieuwe ipad.
Als je alles op icloud saved dan kun je dat op je nieuwe ipad/iphone makkelijk weer gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee,

sommige spellen zullen verloren gaan maar de meeste niet.
dat komt door game center als je het zelfde apple id invult van je oude telefoon in game center ben je bij de meeste spellen nog even ver.