Is er een android app die bijhoud hoeveel minuten en hoeveel smsjes je hebt verbruikt?

Ik heb een bundel van 250 minuten of smsjes (dus 1 smsje is 1 belminuut)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen teller op je telefoon die dit bij houd?

Het beste antwoord

Dat kun je op de site van je provider kijken, als je daar inlogt. Bij de meeste providers dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen appMaar ik kan ook snelkoppelingen op mijn homescreen maken
.
(Ik heb een galaxy s2)

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, die is er, ik ge ruik Droidstats, kan nu hrlaas de li k niet opzoeken voor je maar als je dit intypt op Google dan vind je het!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry voor alle typfouten hahaha