Kan je de nokia lumia 920 importeren uit amerika?

Ik wil graag deze smartphone bestellen, maar ik vroeg me af dat als ik het bestel uit amerika, moet ik dan rekening houden dat er een regio lock opzit? Of kan ik hem gewoon importeren en er een nederlandse simkaart in pompen? Moet ik nog ergens anders rekening mee houden behalve verzendkosten?

Henk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je hem laat verzenden moet je inklaringskosten, douanerechten en omzetbelasting betalen, omdat de Lumia meer dan 150 Euro kost.

Inklaringskosten :
- Post NL, USPS €13.00
- DHL, UPS, FedEx €10.00
- EMS €17,50

21% omzetbelasting en 4% douanerechten

Je kunt de Nokia Lumia 920 gewoon gebruiken in Nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, de simkaart kan je er gewoon indoen, en dan werkt hij gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar ga je hem trouwens kopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar je weet dat je 21% omzetbelasting en 4% douanerechten moet betalen als ze het pakketje aan je deur komen brengen of via een factuur die je later krijgt. Dit is 1/4 e deel wat er boven op komt.