Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe los ik het Slide for emergency-probleem op?

Op mijn iPhone staat bij de unlock: Slide for emergency. Als achtergrond staat er het iTunes logo met daaronder een stekkertje die ik aan de pc aan moet sluiten. Dus ik neem aan dat ik dat moet doen. Maar als ik mijn iPhone aan mijn laptop aansluit, kan ik bij Computer geen iPhone vinden. Maar mij Programma's vind ik wel 'iPhone', maar daarbij krijg ik de melding dat het MTP USB-apparaat niet start. Kan iemand mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
697

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet dan je iPhone dan herstellen. Waarschijnlijk zit er een fout in je software (iOS).

Dit doe je als volgt:

Druk je 10 seconden op de Power- en de Home-knop tegelijk, laat dan de Powerknop los terwijl je de Homeknop nog 10 seconden ingedrukt houdt en laat dan ook deze los. Het scherm blijft zwart maar je iPhone staat nu in wat DFU-modus heet.

iTunes herkent je iPhone nu in Recovery Modus. Je kan als het goed is nu je iPhone herstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding