dit kan te maken hebben met het niet goed ''polen'' van de chip tegen de lezer. Zorg dat deze er met de goede kant in zit, andersom is ook bijna niet mogelijk. Kijk ook of het misschien met een andere geheugenkaart wel lukt. Je kan ook nog even proberen je bb opnieuw op te starten en kijken of dit werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe groot is het SD kaartje ??
Hoe groot kan de BB het SD kaartje aan ??

In mijn toestel (Nokia) kan maximaal 2GB, als ik er eentje in stop die groter is dan 2GB doet hij ook niets en kan ik ook niets opslaan. Dus je SD kaart mag niet groter zijn dan is toegestaan in jou toestel !!

Dit is één van de meest voorkomende problemen met een SD kaart.

Kan ook zijn dat hij eerst geformatteerd moet worden, voor je hem kan gebruiken.