de schermen van mijn nintendo ds lite zijn minder fel geworden, is hier iets aan te doen zonder kosten?

Hij is uit 2008 en gebruikte hem toen behoorlijk, maar inmiddels speel ik af en toe nog eens wat voor de lol. Het viel mij laatst op dat het scherm minder fel werd. ik kan nog wel alles gewoon doen. De rechter-scharnier is ook een beetje gescheurd, maar daar loopt geen electronica doorheen, denk ik. Kan ik hier iets aan doen zonder kosten?

Toegevoegd na 49 seconden:
Ik bedoel iets doen aan de felheid, niet de scharnier

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Je kan links onderin een zonnetje zien en als je daar op klikt verander je de schermhelderheid
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok, ik zal het proberen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja, het heeft gewerkt! ik was al bang dat hij het niet lang meer zou volhouden!